I miss you darling!

Jag saknar Erika jättemycket nu när hon är borta, fast samtidigt vill jag ju inte att hon ska komma hem heller, Inte än iallafall. Det är lite splittrade känslor. Vi är ju vana att ses varje dag annars, men att pratas vid varje dag får duga sålänge :) Hon lever verkligen i en dröm just nu och jag tror inte ens att vi kan ana hur fantasktiskt roligt hon har det. Jag tror inte att hon skulle byta bort det mot något annat. Hon gör det så fruktansvärt bra och jag är så stolt över henne. När hon ringer och berättar om allt roligt som händer så hör jag en lycka i hennes röst som jag aldrig hört förut. Hon är den mest fantasktiska människa jag känner, som dessutom kommer att bli världens bästa moster inom en snar framtid :)



Det finns ingen som jag har så roligt med, som med dig
Det finns ingen som jag skrattar så mycket med, som med dig
Det finns ingen människa som gör mig så glad som du gör
Du är bäst i världen och jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback