Ikväll gäller det!

Oj oj oj, nu närmar det sig med stormsteg och mitt blodtryck lär väl skjuta i taket idag hos barnmorskan. Jag vet inte hur jag ska kunna koncentrera mig på något annat idag än Erika. Hon är redan på plats i studion för uppvärmning och rep av låten. Sen väntar styling och smink så det är en fullspäckad dag. Erika ringde under pausen på Idol igår så då fck jag info om hennes styling och jag kan lova er att hon kommer att vara fantastiskt snygg ikväll :) Ikväll går hon ut som sista tävlande och jag tror att det är jäkligt bra för hennes del. Visst kommer hon att hinna bli lite extra nervös men det är absolut ingen nackdel att vara sist ut, tro mig! Men det räcker inte att vi bara håller tummarna, vi måste rösta rösta rösta!!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hoppas blodtrycket håller sig normalt för dig.Ja hon är verkligen duktig Erika,vi tycker det är så roligt att hon gick vidare.

2009-09-29 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback