Snart helg igen

Sitter och väntar på att Erika ska komma så att vi kan åka på fiket och käka lunch. Det är så mysigt på torsdagar när hon är ledig och kan vara med mig och Vera :) Ska jag vara riktigt ärlig så blev det lunch på fiket igår oxå, med mammorna. Det var ju tårtbuffé och det kunde vi bara inte missa. Vi åt så det nästan sprutade genom öronen :P Var ner på BVC med Vera igår oxå och hon växer så det knakar lilltjoppa. Hon var 66,5 cm lång och 8640 gram. Så rund och go att man bara vill äta upp henne. Oj vad jag älskar denna lilla varelse :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja just det, Mille har ju en blå slips, hade jag helt glömt bort. Måste kanske hitta en vit skjorta då & kanske en ny kostym för han lär väl inte kunna ha den längre med 20 kg plus.



Det var synd man missade tårtbuffén, hade jag älskat! Men nästa vecka är vi nog friska :)



Pusskram

Postat av: Caroline

Jag hade nog en ganska så ledsen karl när jag kom hem igår, inte alls bra för hans tårtberoende att han missade tårtbuffén... :-P

Ha en underbar helg, hoppas vi ses i morgon!



Kram kram

2010-04-29 @ 20:53:54
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 18:54:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback