Bubbel och Drängarna

Min helg har varit så himla bra. Fredag kväll var väl sisådär ganska kul men lördag va KANON. Holeshoten missade vi tyvärr men det gör inte så mycket för det va så himla kallt. Vi låg hemma och gosade lite längre istället. Sedan så träffade vi Olov, Peter och André åsså åkte vi och handlade inför middagen. Klockan 3 åkte vi på hotellet och bubblade och drack cider å öl :) Det va så jäkla mycket folk där (Massa sörmlänningar) så vi fick knappt plats. Men nog trängde vi ner oss i folkmassan nog :P hehe. Jag ska lägga upp en bild senare. Efter det så åkte vi upp till Peter Larsson och käkade och senare vidare till hotellet. När vi kom dit så vare ett cover band som spelade, skitbra musik :)  Jag önskade som vanligt leende guldbruna ögon och det var såååå jäkla bra :) Fasen va jag sjöng :D Sedan ville de ha upp två frivilliga på scenen (en kille och en tjej) och jag stor längst fram så jag va snabb som tusan upp. hehe. Det va nån sångtävling av nå slag där man skulle härma han i bandet, och gissa vem som vann?! JAG, jag vann och inte vilket pris som helst utan en rosa stjärtlapp :D Det är nog fasen det finaste pris jag nånsin vunnit =) Näe fy fasen vilken rolig kväll. Och Emma, jag kan lova att jag drack en öl för dig till och med nån för mycket, för jag mådde inte så prima på söndag morgon :P När jag hade piggnat på sådär vid 4 tiden så for vi ner på krogen och käkade middag, jättegod grillbuffé :) MUMS! På kvällen när vi kom hem så la vi oss framför tv:n med täcket och tittade på city akuten. Det va så himla mysigt. Den blev en tidig kväll kan jag lova.

Nu ser jag bara fram emot fredag för då åker vi till Ö-vik. Erika ska tävla i Schlagerstjärnan 2007 och hon ska vinna och gå vidare till semifinal i globen city. Det har jag redan bestämt :) Håll tummarna för henne.

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter ju kanonkul!! Till sommarn kommer jag igen! Då ska jag minsann ta mig en öl eller två =) Åh, ska Erika tävla ihelgen.. kommer säkert gå kanonbra! Vad ska hon sjunga? Puss puss puss puss!!

Postat av: sara

Re Emma: Jamen klart att vi ska ta en öl när det är sommar och sol :)tihi.. Ja, vi åker till Ö-vik på fredag morgon och tävlingen är väl kring 4 nångång. Jag är så nervös redan :P Det här gången ska hon sjunga Främling så jag hoppas på att det är rätt låtval. Det är så himla svårt det där med att välja rätt låt. Men hon är alltid bäst i mina ögon iallafall :) PUSS! PUSS!

2007-02-12 @ 14:47:26
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback