Engla

Det har snöat hela natten och fortsatt att "flisat" lite nu på förmiddagen. Jag hoppas att det tänker ge sig snart för nu är jag less. Från att ha varit nära att bli vår så blir det full vinter igen. Man kan inte tro att vi är inne i mitten av April snart iallafall, det känns snarare som januarie eller nåt. Tröstlöst är det iallafall, men man får hoppas på att det snart blir lite värmegrader så att all snö smälter bort. Det brukar ju gå rätt snabbt ändå när det väl börjar hända något.

________________________________________________________________________________

Förövrigt så tycker jag att det är så fruktansvärt det som har hänt lilla
Engla, ett oskyldigt litet barn som har hela livet framför sig. Hur kan man göra såhär? Hur kan man vilja en människa något så illa? Och ett litet barn, varför? Det gör ont i hela kroppen och man mår så dåligt. Alla möjliga tankar snurrar i huvudet om vad som kan ha hänt henne. Jag hoppas innerligt att någon kan hitta henne vare sig hon lever eller är död så att hennes mamma får tillbaka sin lilla dotter. Det finns inte ord som kan beskriva hur fruktansvärt detta är och jag önskar med hela mitt hjärta att man hittar svaren till vad som hänt lilla Engla.

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nej, jag har lyckligtvis inte mått illa alls under hela graviditeten (förutom nu då när jag varit lite illamående)... det har ju varit himla skönt att slippa det faktiskt:) Klart du ska komma och hälsa på när h*n tittat fram:) Har du förresten någon gissning på vad det är för något? Det är så roligt att höra folk gissa på könen, själv tror jag på en pojke:)

Postat av: stina

jo, det är väl sant. var en sväng till lycksele i veckan och drömde mig bort på Åhlens. det finns verkligen hur mycket som hellst som jag vill ha!

ajdå, ja.. hoppas dom får någon rätsida på vad felet är då!

tack för peppen! det behövs vill jag lova. och jag ska försöka kämpa ett tag till..

och på måndag får jag ÄNTLIGEN börja jobba på Tallbacka, nu jäklar ska jag bli rik! ;)

KRAM

2008-04-10 @ 15:49:55
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: Nadja

det är verkligen skitsvårt med namn, iaf när man måste komma överens om ett:P Det enda vi egentligen bestämt är att OM det blir en tjej så blir det Lucia i mellannamn eftersom min moster heter det i mellannamn:) Annars funderar vi på Arwen till en tjej...Pojknamn är ännu svårare...Dexter eller Norton tycker jag om, men det gillar inte han. Men det är mycket möjligt att det blir Ozzy (som i Osbourne) i mellannamn...Freddans önskan förstås:P Men som sagt, det är skitsvårt:)

2008-04-10 @ 18:43:00
URL: http://nadjaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback