Lördag

Härligt med sovmorgon, har inte sovit på flera helger. Det här måste vara första helgen på över en månad som jag har fått sova ut ordentligt och tagit det lugnt. Nästa helg blir det tidiga mornar igen för då åker jag och Erika till Umeå. Erika ska spela in hos Mogge då så det blir en fullspäckad helg det med. Det är jäkligt roligt att åka så mycket som vi gjort nu den senaste månaden, men visst blir man trött och slut det kan jag inte sticka under mattan med. Men det är KUL, och det är viktigast! Sen så vill jag alltid finnas där oxå, som ett stort stöd för Erika och det vet jag att hon värderar väldigt högt.

Nu ska jag och Jonah käka frukost/lunch och jag tror minsann att det vankas varma mackor :)



Have a crazy day!

Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller helt med dig. De där sakerna kan jag inte va utan. Gukkamolen är grym!:P

Låter bra att ni fick i er lite rödvin. Skulle jag öppna en flaska här hemma skulle jag få dricka upp den själv för Per skulle vägra:P

Inge kul att va själv men nu är det ju inte länge kvar tills han kommer hem:) och då får man kanske passa på att shoppa lite när man hämtar han på flyget:P

Postat av: Sofi H

Hej Sara,

Jag är lite nyfiken på hur ni har planerat kring er lägenhet nu när ni ska storflytta ;)
Du får jättegärna höra av dig på min mail så kan jag berätta vad och varför.

Hoppas allt är fint annars :)
Kram SOfi

2008-04-06 @ 12:08:35
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback