Weeeho!

Äntligen är det helg!
Nästa vecka den här tiden har vi formodligen hunnit få oss lite sol och några dopp i havet :) Jag längtar så jag håller på att spricka. Måste packa det sista nu i helgen, fick två nya tunikor från Lindex idag som ska med oxå. Det vi hittils sett av vädret verkar lovande iallafall. Har hittat en sida där man kan se 10 dagar framåt så den följer jag varje dag :) Man måste ju hålla sig uppdaterad. hehe!

Sitter och väntar på att Jonah ska komma hem snart, han slutar kl 4. Vi ska åka till V-mina med Håkans (jonahs pappa) bil och byta tillbaka till våran. Jonah har haft den inne på nån verkstad och fixat sänk-fjädrarna. Jag vet inte ens om det heter så, men ni kanske förstår vad jag menar iallafall :) hehe
Sen ska vi ta oss en sväng in på Mio oxå och prata lite om soffan vi har sett på nätet. Den är från Buhréns kollektion. En såndär byggbar så man kan välja själv hur den ska se ut :) Men vi får se, det är absolut ingenting bestämt. Vi kanske t.om. hittar någon annan på självaste Mio. Dock tycker jag att de brukar vara en aning dyra på vissa saker. Men men, säg det som är gratis! En soffa tycker jag faktiskt kan få kosta lite ;)

____________________________________________________________________

Haha, jag hittade just en härlig bild från färjan till Tallin där Erika blir attackerad av en transa och en "kille", om man nu kan kalla honom för det. Haha! Jag höll på att skratta ihjäl mig, fy fasen va roligt det var!

image243

Ha en underbar fredags kväll.
Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja den där ramsan känner nog alla till som jobbat inom vården i Dorotea ;) Du har bra minne du som kommer ihåg den! Vad ska ni göra ihelgen då?

Förstår att ni längtar som ett tok nu efter att få fara till Cypern! Gud så härligt. Än om jag inte gillar att sola är det ju gudomligt skönt att få lite avslappning. Bara Nova blir liite större ska vi också fara nån stans :) Hehe

Puss pusss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback