En liten lista!

1. Hur gammal är du om fem år?
26
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma
3. Hur lång är du?
163 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Accepted, igår kväll.
5. Vem ringde du senast?
Jonah
6. Vem ringde dig senast?
Syrran
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag kommer snart" :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag gör gärna båda, men det blir ofta sms eftersom att jag har gratis via halebop :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.
10. När såg du senast din mamma?
Jag ser henne nu :P
11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbruna
12. När vaknade du i dag?
05.00 ringde telefonen glatt. Jag var inte lika glad!
13. Vilken är din favoritjulsång?
En stjärna lyser så klar
14. Vilken är din favoritplats?
Jag älskar min säng!
15. Vilken plats föredrar du minst?
kyrkan vid begravning
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Dorotea?!
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker. Jag är fortfarande mörkrädd
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Oj, jag skrattar så mycket så jag kan inte komma på nå speciellt :) Jag älskar att skratta!
19. Hur stor är din säng?
180 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
24. Vilka städer har du bott i?
Jag har bott i Ö-sund i 5 veckor under min praktik :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
På sommar älskar jag att vara barfota, på vintern är det väl mindre skönt.
26. Är du social?
Att jag är!
27. Vilken är din favoritglass?
Calippo (eller hur det nu stavas), åsså gillar jag piggelin
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Friterade bananer och glass
29. Tycker du om kinamat?
Yes, I love it!
30. Tycker du om kaffe?
Jajejmen!
31. Vad dricker du till frukost?
Juice för det mesta
32. Sover du på någon särskild sida?
Ja, jag sover på höger sida av sängen.
33. Kan du spela poker?
ja
34. Tycker du om att mysa/kela?
Absolut!
35. Är du en beroendemänniska?
Det tror jag inte. (eller lite beroende av solen är jag nog)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, jag tror att Maria Lindqvist fyller år samma dag, åsså en kille på mitt jobb.
37. Vill du ha barn?
VÄLDIGT GÄRNA!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska & lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Näe, jag tror inte det.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, min förlovningsring va inte så billig. Åsså har jag massa ringar som kosta lite :P
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Sjukhuset och "I en annan del av Köping"
44. Kan du rulla med tungan?
näe :P
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min lillasyster! :)
46. Sover du med gosedjur?
nej!
47. Vad har du för ringsignal?
Suspicious minds med Amanda Jensen
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Yes, mamma har det på vinden!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min pritt
50. Flirtar du mycket?
Nej, jag har ju Jonah
51. Kan du byta olja på bilen?
Japp, det kan jag (tror jag iallafall)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Asyl tror jag det var. Eller så var det innan frosten.
54. Läser du dagstidningen?
Ja, på internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej!
56. Dansar du i bilen?
Självklart, men jag sjunger mest!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix, Svenska favoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En adress till Österrike
59. När var du i kyrkan senast?
Det måste nog ha varit på Novas dop i somras
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Monica
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj, det måste ha varit när v va på utflykt med skolan i Korssele


Ps. jag har stulit denna lista :P tihi

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den var ju inte så liten! ;)

Postat av: Sofi H

Sara,

Ljusparty kl 19.00 på måndag! (hos mig)
Ta med en vän eller fem :-)

Hoppas allt är fint!

2008-03-05 @ 14:40:40
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Emma

Ja men va synd :( Så typiskt att hon blir sjuk nu. Fastän jag tycker hon känns mkt piggare nu. Har inte spytt eller haft diarré sen imorse + att febern har släppt. Men det brukar ju vara värre på morgonen & kvällen. :(

Puss puss! MISS U FUCKING MUCH JÖH!!

2008-03-05 @ 15:44:26
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: stina

haha, ja! jag började skratta idag när jag kom på incidenten med vinet, servitören och jonahs byxor. HAHA! det är nog det roligaste jag sett i år!

ja, det är ju helt snart. jises, det var ju nyss helg!? vad händer med tiden egentligen..

jadu, inte mycket. kom hem måndagkväll, jobbade igår och sen är jag ledig resten av veckan ;) men på måndag är det nog full fart igen. fast ärligt är det nästan roligare att jobba, jag klättrar nästan på väggarna när jag är ledig.

du bruden, send me the pictures :)

kram!

2008-03-05 @ 18:46:53
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: stina

jotack, det var en syn! :P

okej, jag väntar ;)

kram

2008-03-06 @ 21:24:17
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: stina

jag väntar fortfarande på bilderna ;)

2008-03-09 @ 17:06:50
URL: http://sapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback