Idol-blogg

Åh, vad det är vackert här uppe på hösten. Skogen glänser i alla de möjliga färger. Gult, grönt, orange, rött, you name it!
Dock gillar jag inte riktigt att det ska vara så ruggigt, kallt och blåsigt. Nu väntar det jobbiga mornar framöver när man ska på jobbet. Oplogade och halkiga vägar + mörker och dimma på det. Näe, fy det är inte kul!! Oftast tycker jag att hösten brukar vara så himla kall och vips så har vi snö. Vintern är lite för lång för min smak. Visst älskar jag även vintern, men den kunde väl ha delat med sig lite fler dagar till sommaren?!  Jag menar, här uppe varar ju vinter i stort sett från slutet av oktober till slutet av april. Det är ett halvår!!!! Jag kan lova att sommaren är välkommen efter en lång vinter :)

Sen vill jag bara tillägga att det är underbart att verkligen få uppleva fyra årstider.
Sommar ska vara sommar, höst ska vara höst, vinter ska vara vinter och vår ska vara vår. Man ska kunna känna skillnaden. Det gör man här uppe.
Jag älskar Norrland!!


______________________________________________________________________________________

Följ min
lillasyster Erika i hennes Idol-blogg på vk. De ville att hon skulle blogga där och berätta om sina känslor och upplevelser i Idol. Läs och följ hennes äventyr!!
http://vk.se/kategori_blogg.jsp?category=678&blog=true&leftmenu=132
______________________________________________________________________________________
Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

IKEA är verkligen super! Men jag är lite sur att man inte kan köpa små plock på webben, som tex just lampor, tavlor och textil :-( Vore kanon om man kunde köpa ALLT på nätet. De kunde ju tex ha en gräns på 1000 kr och att de inte expiderade under den istället... Men det är ju å andra sidan en annledning till att få åka till Sundsvall ;-)

Postat av: sanna oskarsson

Man känner skillnad på årstiderna här nere också, jag lovar ;) hehe

2008-09-27 @ 02:54:56
URL: http://plastic1ne.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback