Blandade bilder!!

Gud så skönt det var att simma ikväll, men jag ljuger om jag säger att det inte var jobbigt. Det känns att man inte har simmat på ett tag om man säger så, men jag kämpade på i 40 min iallafall.  Sen så blev jag himla lycklig när jag insåg att jag hade ett simkort med massa gånger kvar på :) Weeehoo, så jag slapp betala och allt.
Imorgon blir det gympa. Hör ni på maken mina vänner så duktig jag har blivit??! Jag kommer bli slim som få :P haha!!

Bjuder på några härliga bland-bilder ikväll
Cypern April -08



Sommaren -08


Kommentarer
Postat av: erika

alltså den första bilden är hemsk!! fyfan så fult. hahahahahahaa

Postat av: Petra

Jag tycker den är söt :) hahah

2008-09-16 @ 21:10:32
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback