- 27 grader kallt

Jag fick en shock när jag vaknade imorse och såg att det var 27 grader kallt ute. Julvädret har tydligen börjat nu. Det skulle inte förvåna mig om det blir såhär kallt hela julhelgen. Det brukar ju vara ganska typiskt att det är uppemot 40 grader kallt på nyårsafton. Det är lite väl häftigt tycker jag! På tal om jul så har vi faktiskt några julklappar kvar att köpa än och det är inte likt oss. Vi har varit ute i god tid de senaste åren, men i år har vi ju trots allt haft andra saker att förbereda oss inför. Jag tycker att det är kul med julklappar och blir nog aldrig för stor för det. En jul utan julklappar är väl ändå ingen riktig jul?! Men i år spelar det ingen roll vad vi får för julkappar för den vackraste och värdefullaste av dem alla kom redan den 12 November. Den presenten slår allt i sin väg!



Från och med nu är julen extra speciell för oss och vi kommer att göra vårt bästa för att dela upp julfirandet så rättvist som möjligt. Vera måste få fira med både mormor & morfar och farmor & farfar, så det är för hennes skull. I år kommer vi att fira julafton på Tjusjön med min familj men åker ner till Stockholm på annandan för att fira med Jonahs familj. Jag längtar verkligen tills vi får träffa alla igen och visa upp vår lilla skatt. Men vi kommer att sakna faster Becca och farbror Martin. Förhoppningsvis kommer de hem och hälsar på i januari.

Nu har min lilla flicka slocknat av uttråkning :) Tänk att vi fått en sån underbar dotter. Jag trodde bara att sådana vackra varelser fanns i mina drömmar, men när jag vänder mig om så ligger det faktiskt en här bredvid mig.


Mamma älskar dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Flingas mamma

ja man hinner verkligen inte med alls, så ta vara på tiden medans hon är så liten, och glöm inte ta han och fotavtryck ;D önskar jag hade haft de på minne när flinga var 1-2 mån.. vart ist avtryck på 5 mån, man skulle ju vilja minnas ännu mindre händer ^^ grattis till en supersöt liten tjej iaf :D:D kram

Postat av: petra

Absolut :) jag kan inte göra det riktigt än eftersom att mitt photoshop-program har försvunnit när vi bytte dator. Måste vänta tills våran granne kommer och hjälper oss att lägga in våra gamla hårddiskar, förhoppningsvis så slipper jag dra ner ett nytt :)

2009-12-17 @ 23:25:59
URL: http://petrras.blogg.se/
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Tack för gratulationerna när Liam föddes! Som du kanske förstår har jag haft massor att göra sedan dess, men tänkte passa på att tacka och önska God Jul och Gott nytt år!



Jättesöta bilder på dottern också!



Kram Sanna

2009-12-20 @ 17:53:26
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback