Gott nytt år!

Nu är vi hemma igen efter några dagar nere i Sthlm. Det har varit underbara dagar och Vera är verkligen hur lättsam som helst att ha med sig. En riktig liten gladskit är hon :) Resan ner var dock lite jobbig för då grät hon hjärtskärande nästan hela vägen från sundsvall. Hon måste ha haft så fruktansvärt ont i magen och jag tyckte så synd om henne. Att inte kunna ta upp henne och trösta henne fick mig att må så dåligt. Det går ju inte att stanna var som helst efter vägarna heller, speciellt inte efter motorvägen. Hon måste helt klart ha haft ont någonstans för på hemvägen sa hon inte ett knyst och var så nöjd hela resan. Min duktiga lilla flicka! Jag har inte fört över bilderna från kameran än, men när jag har gjort det så ska jag bjuda på några bilder från julhelgen.

Nu har snart det här året gått oxå och det har helt klart varit det bästa året i mitt liv, det året då vår lilla dotter fick se dagens ljus. Det året då livet fick en helt ny mening. Jag hoppas att erat år har varit minst lika bra som mitt och med det vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt 2010!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gott Nytt År på er!!! Sköt om er nu på årets sista dag så får vi hoppas att nästa år blir minst sagt lika bra! Oj vilken resa vi har varit med om... :-)



Många Kramar från familjen på Riset.

2009-12-31 @ 14:36:44
Postat av: Kia

Gott nytt år!

Massa kramar

Postat av: Linda

Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 12:12:05
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack snälla du:)

2010-01-01 @ 17:30:18
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar javisst gör man! hehe. men det är väldigt mysigt och man kan ligga o titta på dom i flera timmar i sträck utan att tröttna en sekund. :D



tack detsamma! hoppas det nya året börjat bra. kram kram

2010-01-06 @ 16:24:40
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback