Livet är underbart!

Jag kan inte riktigt förstå att lillan verkligen är här. Vi har bildat vår egen lilla familj nu och det är så underbart. Vi har verkligen fått en liten ängel som förgyller våra dagar på ett helt fantastiskt sätt. Hela livet har fått en ny mening. Jonah och Vera är det finaste jag har och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dem. Jonah är verkligen en såndär fantastisk pappa som jag visste att han skulle vara och det värker i hjärtat av lycka när jag ser honom tillsammans med Vera. Det finns inga ord som kan beskriva hur tacksam jag är över min fina familj. Vera har trots allt den största platsen i mitt hjärta. Kärleken mellan mor och dotter övervinner allt på denna jord. Jag kan sitta och titta på henne en hel dag och bara förundras över hur vacker hon är och hur gott hon luktar. Att få ligga tätt intill henne och känna hennes andetag är det bästa jag vet och hennes leende får mitt hjärta att smälta.


Mamma, pappa & Vera för ALLTID!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hon är så söt lilla Vera. Och ni är en mycket fin familj. Kan tänka mig att Jonah är en kanon pappa! Hon blev ju extra söt i sin fina pepparkaks klänning! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback