Nästan 100 mil

Den 14-15 Februari kommer jag att befinna mig nere i Göteborg med familjen. Bilar ner den 13:e och hem den 16:e. Kommer bli en jävla resa, men det är det värt till 100 %. Hade hoppats på att kunna flyga eller åka tåg, men det var bara att glömma. 6000 kr för att sätta sig på ett tåg ner till Göteborg, nej tack! En lång och dryg bilresa får det bli, men det ska nog gå bra. Det ska bli så jäkla spännande, och roligt förståss :) Allt på samma gång.

9-17 på lördag
9-21 på söndag

spännande, spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad spännande med Göteborg :) Kan tro det har något med Erika att göra :) Hoppas jag får höra sedan.



Ja, jag minns att jag skrev ett sms till dig då vi var på Statiol innan det var dags att åka iväg till BB. Mille var uthungrig & köpte en stor hamburgare som han knappt tog en tugga av. :P Då hade vi precis varit ner till Aina & fått konstaterat att det skulle troligtvis bli en bebis den dagen. Minns att jag fick ett sms tillbaka: "Va är det sant? Är det på riktigt?" ;) Herregud vad man längtar tillbaka till just den dagen, skulle vilja uppleva den igen & igen om än hur ont man hade. :)



Jag tror vi måste fira Nova på lördag istället så att hon orkar vara med & uppskatta sin dag. Kan ni komma på lördag? Blir väl mitt på dagen hade vi tänkt. :) Hon börjar dock bli piggare nu, men fortfarande massa sömn att ta igen efter 4 sömnlösa nätter + att penicillinet gör nog att hon blir extra slut på.



Puss & Kram

Postat av: Kia

Men absolut! :) Skulle vara jätteskoj! Sen vet ni väl att ni får gärna kommain och hälsa på oss när ni vill! :) bara trevligt! Ja, eller hur? styrketräning är ju så mycket! Ska försöka köra ett par pass styrka i veckan iallafall. Gå igenom hela kroppen! Det behöver min onda rygg. Jag antar att resan har med Erika att göra? ;) Spännande! Kram

2009-01-21 @ 10:15:26
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback