Träning

Det känns så skönt i kroppen efter en timme i gymmet och en varm dusch på det. Det känns verkligen som att jag kommit i gång med träningen på riktigt nu och det är så förbaskat roligt. Den 27:e börjar gympan igen och aerobicen den 29:e, så hädanefter kommer jag att kombinera gympan och aerobicen med 2-3 gympass i veckan. Det kommer bli toppen! Jag hoppas bara att jag håller glöden uppe för det är så skönt att få komma ut och röra på sig ibland. Sen vore det ju roligt om man kom iform till Cypernresan oxå, ett plus i kanten :)

Om det blir som jag har planerat så kommer min träningsvecka att se ut ungefär såhär:

♥Måndag - 60 min Gym
♥Tisdag   - 60 min Gympa
♥Onsdag - 60 min Gym
♥Torsdag - 60 min Aerobic
♥Fredag - VILA
♥Lördag - VILA
♥Söndag - Ev. 60 min Gym


Se så stora mina muskler blivit :)

Kommentarer
Postat av: Marica

Jo det är de :) Kan lägga ut några fler :) Kram

Postat av: Anna Westman

Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ;)

2009-01-20 @ 13:21:12
Postat av: Marica

Ja visst är hon :)

2009-01-20 @ 13:47:05
URL: http://marojka.blogg.se/
Postat av: sara

♥ANNA: Haha! Ja kom igen nu, jag utmanar dig. Störst muskler när vi kommer ner till Cypern vinner :)

2009-01-20 @ 13:51:24
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Anna Westman

Jag tar med måttbandet...

love U

2009-01-20 @ 18:43:48
Postat av: Kia

Ser att du med börjat träna styrka! Roligt som tusan är det! Var ner igårkväll och körde ett pass. Hade glömt hur roligt det var! Förut tränade jag mycket där. Nu ska jag komma igång igen! :)

Men jag har ingen utlandsresa att se fram emot ;)

Kram/grannen

2009-01-21 @ 07:37:00
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback