Min växande mage


Från i Torsdags när jag gick in i vecka 23 (22+0)


På Kilwamma
i fredags kväll


Det sparkar som tusan i magen nu och det märks verkligen att bebisen blivit betydligt större. Än finns det väl gott om plats där inne men det känns redan en jäkla skillnad om man jämför med några veckor tillbaka. Nu hoppar hela magen när bebisen sparkar och det är så mysigt att bara ligga och förundras över att det växer ett litet liv inom mig. Jag kan inte fatta att om ungefär 4 månader är vi tre. Gud så jag längtar till den dagen!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hihi. Så där såg min mage också ut då jag väntade Adrian. Så jag gissar på att det bor en liten pojke därinne:)

Postat av: Angelica

Jag har badat ikväll, 22 grader var det. Men jag var ganska snabbt upp igen för jag fick smått panik när jag tänkte på alla fiskar som kunde komma och bita mig:P

2009-06-29 @ 20:22:37
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback