+ 4 dagar

....och fortfarande ingen bebis. Jag pratade med Erika imorse och hon sa helt övertygat att "det är moster h*n har väntat på", så bara Erika kommer hem nu så kanske vi får åka iväg :) Det ska bli helt underbart att få pussa och krama på henne ikväll. Frågan är om jag någonsin kommer att släppa iväg henne igen :P

Igår blev vi bjudna på en underbart god middag hos farmor och farfar på Stenbacka och det var så mysigt. De är underbara! Resten av kvällen spenderade vi i soffan med chips och choklad och bara hade det gott :) Man måste ju ladda upp ordentligt med energi nu så att man orkar med förlossningen när den sätter igång :) hehe


♥ Sist av allt så vill jag bara säga ett stort tack till alla som har stöttat Erika under hennes fantastiska Idolresa. Det har betytt så otroligt mycket för henne. Alla era fina ord och känslan av att ni tror på henne gör att hon går stark ur den här tävlingen med kämparglöden kvar. Hon kommer aldrig att ge upp och det är tack vare er! ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kände mig som en fjortis i fredags när jag febrilt satt och plippade på telefonen för att hinna rösta så många gånger som möjligt:P

Postat av: Angelica

Hoppas bebis kommer snart. Går ju och väntar hela dagarna på att du ska skicka sms;P

2009-11-01 @ 14:40:15
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Jag tror som Erika att bara hon kommer hem så åker du iväg.Jag kan än inte fatta att hon åkt ut,det skulle varit nån annan.Men hon kommer att gå långt,hoppas hon får sjunga i melodifestivalen.Kram

2009-11-01 @ 15:51:53
Postat av: Doris

Hej Sara!

SOM jag gått och väntat på er bebis!!

Och jag satt och röstade för fullt i fredags på Erika!

Håller med dig att det var flera andra som var bra mkt sämre än henne! R och E tyckte jag var dåliga för att inte tala om hon M, har aldrig gillat henne!!

Men jag tror att den ena i juryn kommer att ta kontakt med Erika för framtida jobb! Har som fått för mig att han är förtjust i henne!

Lycka till nu med förlossningen!

Kram

2009-11-01 @ 16:40:34
URL: http://doriseriksson.blogg.se/
Postat av: petra

snart kommer bebis ska du se :)

2009-11-02 @ 11:26:53
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback