+ 2 dagar

Vi blev inte kvar i Lycksele utan är fortfarande hemma, utan bebis. De skattade vikten till ca 4200 g igår (17% +) så nu är det bara att vänta på att den lilla rackarungen vill komma ut nångång. Barnmorskan sa att det var en riktigt stor och fin bebis iallafall :) Tyvärr så sätter de inte igång en förlossning med stora barn för då är värkarna A och O och man vill att det ska komma igång av sig själv. En igångsättning kan ta så mycket längre tid och värkarna kanske inte blir lika kraftiga. Allt känns fortfarande som vanligt iallafall utan några speciella känningar, men när det väl sätter igång kan det gå snabbt :) Det känns så skönt att det är helg iallafall så att jag får ha Jonah hemma, då blir inte dagarna lika långa. Det är inte kul att gå på övertid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jag som trodde att ni gjort bort de..... men nu få bebis allt vänta till IDOL kvällen är över! oh jag tror att de blir en liten sessa:-) För står dagarna blir lång av denna väntan:-(......men väntar man på något gott......



Håller tummarna för Erika ikväll!



KRAM

2009-10-30 @ 12:16:18
Postat av: Nike

Hoppas att det blir en tjej!men det spelar faktist ingen roll.Det värkar som att det kommer att bli en stor bäbis,kommer kläderna som ni köpte att passa?Det hadde ni inte tänkt på va?Nä det förstog jag ju.Nä nu väntar jag på att klockan ska bli 4 så vi får åka till stockholm någongång.Oj villken lång kommentar det blev måste nog sluta skriva.Hälsa bäbisen och jona så ses vi väl snart (hoppas jag)

Postat av: Emma

Alltså det har fötts så många pojkar i Dorotea nu så du måste få en tjej. Jag gissar om just på grund av statistiska skäl. Hehe. :D Men vikten tror jag fortfarande blir 4480 gram.



Nu snart hem från jobbet o HEJA O RÖSTA PÅ ERIIIKA :D wiii, veckans höjdpunk. pusso kraaam

2009-10-30 @ 16:50:18
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

verkligen synd att hon åkte ut, vad ska man nu göra på fredagar? :/



tror precis som emma att det är en tjej du har i magen, får inte komma fler killar nu ;P flinga vill ha lite tjejklasskompisar oxå ;D

2009-10-30 @ 23:02:35
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

I kväll har jag fällt tårar,ville Erika skulle vara kvar.Jag tror som många andra att du har en tjej i magen.Kram

2009-10-30 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback