2 dagar

Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge, sägs det..... Jag vet inte riktigt om jag håller med om det nu ;) Det enda vi gör är att vänta och vänta. Men bebisen verkar ha det gott där inne så den kommer väl ut när den känner sig redo antar jag. Det skulle vara så skönt om den kom nu i dagarna så jag slipper gå över tiden, jag orkar verkligen inte det och vill ha min bebis nu. Jag tror att jag ska slå på en partyskiva och rocka loss lite idag så kanske den kommer :)


Jonahs fina konstverk
"Hej kompis!"


Kommentarer
Postat av: Kristina Näslund

Jag hoppas för er skull att det lilla underverket kommer ut snart! Å jag är väldigt nyfiken på vad det är för nåt som gömmer sig där inne. kram

2009-10-26 @ 11:08:58
Postat av: Britt-Marie

Ja jag förstår om du är less att vänta.Jag gick 18 dagar över beräknad tid när jag väntade mitt första barn och fy vad jobbigt det var och samtidigt var min var döende i cancer,han dog 3 dag. innan jag fick.Det är 40 år sedan.Kram

2009-10-26 @ 11:33:57
Postat av: Malin

Tittar in och önskar er lycka till och hoppas att det bär iväg för en inom kort! =)

Förstår att ni längtar, väntar och väntar!

Men snart så har ni er lill* bebis hos er! =)

Du får se till att rocka lös riktigt ordentligt idag! ;)



Kram

Postat av: sara

♥ Kristina



Ja, det hoppas jag oxå, det är så himla spännande!! :)



♥ Britt-Marie



Fy så jobigt att gå över tiden så länge och att det skulle ske så tragiska saker mitt i allt. Jag hoppasd att jag slipper gå över så länge iallafall :)



♥ Malin



Tack så jättemycket! Det är så spännande nu och visst börjar man bli lite nervös :) Den här väntan är olidlig ska du veta :) Men snart snart.....Det går Rock´n Roll på högska volym idag :)

2009-10-26 @ 12:48:22
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: annakarin

vilket mästerverk! (: Jag tror att bebis har svårt att släppa din mage, så bebis kommer om tre dagar! (: En liten trollunge garanterat! (;

2009-10-26 @ 13:40:24
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Vanja

Ja väntan är jobbig... man längtar ju så att det ska "sätta i gång". Sj har jag alltid fått 2-3 veckor tidigare än beräknat. Spännande...

2009-10-26 @ 14:09:44
Postat av: sara

♥ Vanja



Ja, det är en jäkla väntan. Speciellt såhär sista dagarna innan BF :) Vad härligt att få tidigare än beräknat, det hade jag oxå hoppats på. Men bara den kommer snart så är jag nöjd :)

2009-10-26 @ 15:27:33
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Mary

Hihi. Bebisen vill alltså inte riktigt komma ut än :)

2009-10-30 @ 09:10:28
URL: http://evima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback