Bebismånaden är här!

Aldrig tidigare har jag väl längtat efter Oktober månad som jag gjort nu. Oktober har snarare varit en ovesäntlig månad för mig. Grå, trist och kall. Men just i år och resten av mitt liv kommer det att vara en mycket betydelsefull månad (om jag nu inte går över tiden, vilket jag inte planerar) som jag absolut inte längre förknippar som grå och kall. Ett tag funderade jag på om oktober verkligen skulle infinna sig nångång, men nu är vi där och om några enstaka veckor har vi en ny liten krabat i vårt liv. Det är så fantastiskt att jag knappt vågar tro att det är sant. Men varje gång lilltrollet sparkar så blir jag påmind om sanningen. Snart är vi inte längre bara två, utan tre!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon var grym! Tillochmed Per ha ju vorte intresserad av idol vilket han aldrig varit innan. Han har puttra så fort man nämnt det förrut:P



Ny låt, va spännande. Vi längtar och ska rösta även då som nå galningar:)



Jag jobbar nog bara tisdag nästa vecka.

Postat av: Angelica

Klart vi ska rösta:)



Tyckar absolut du ska komma förbi på fika. Onsdag, torsdag eller fredag passar nog mig bäst så kom när du vill:)

2009-10-01 @ 13:04:51
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

Spännande spännande! :)

2009-10-02 @ 20:58:54
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback