Dagen D, men ingen bebis!

Har nyss varit nere hos barnmorskan på koll och allt såg bra ut idag oxå. Ska få åka till Lycksele imorgon på CTG och Ultraljud för att se hur stor bebisen har hunnit bli sedan sist. De trodde ju på senaste ultraljudet att bebisen skulle väga någonstans mellan 4000-4500 efter fullgången tid, så det känns skönt att få åka och kolla upp hur stor den är. Inte vill man gå allt för länge över tiden med en stor bebis, den ska ju ut oxå :)

Idag fyller min kära vän Anna-Sara år så ett stor grattis till henne!! Min mormor fyller även år idag så ikväll blir det tårta och smörgåstårta i stora lass. Det är väl enda fördelen jag ser med att gå hemma fortfarande för hennes smörgåstårta går inte av för hackor :)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Kan de inte sätta igång dig imorgon då, när du ändå åker dit? Så den inte hinner växa och bli ännu större menar jag :-)



Då skulle det kanske vara klart innan fredag för då vill du väl titta på TV? :-)



Lycka till!

Postat av: Caroline

Du får gratta Anita hemskt mkt från oss! :-)

Jag håller med Vendela att du kan få ha turen att få en bebis i morgon när ni ändå ska dit.

Lycka till imorgon och kör försiktigt när ni åker!

Kram

2009-10-28 @ 15:39:40
Postat av: sara

♥ Carro



Ja, det ska jag göra! :) Det hade ju varit toppen om bebisen kommer när vi lix är där, men sån tur har vi nog inte. Jag tar med mig BB-väskan iallafall, utifall att.. :)

Kram Kram

2009-10-28 @ 16:05:47
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Andrea

Håller tummarna för att den envisa rackarn du har i din mage inte ska vänta allt för länge på att titta ut:) Men oavsett om den stannar inne en stund till, så har du snart bebisen i din famn. Helt otroligt vad tiden går eg. Kram på dig och bebben!

2009-10-28 @ 21:01:52
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/
Postat av: Kia

Håller tummarna för att bebis vill komma ut nu snart! Kanske-om de ser att den är stor nu så kanske de sätter igång dej! hoppas

Kram

2009-10-29 @ 05:52:25
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback