Jag tycker bara att det är så orättvist!




I mina ögon var det inte Erikas tur att lämna Idol igår och det gjorde så ont i hjärtat att se henne så besviken. Det har blivit mycket tårar inatt och på morgonen. Det fanns ABSOLUT de som borde ha åkt ut före henne och som gjorde katastrofalt dåligt ifrån sig igår, men som inte ens behövde hänga löst. Det gör mig både arg och besviken på den här tävlingen. Men livet är inte rättvist alla gånger och Erika går stark ur den här tävlingen. Hon har gjort det så fruktansvärt bra och jag är så stolt över henne. Jag tror att det här bara är början på hennes karriär och i mina ögon är hon den största Idolen av alla. Hon kommer att gå långt, tro mig! Det här säger jag inte bara för att hon är min lillasyster utan för att det lyser stjärna över henne och hon har visat att hon är en riktig kämpe!

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: vanja

ja jag skulle vilja höra dig sjunga!

vem vet, du kanske är lika bra som erika ;)

Postat av: Vendela

Håller verkligen med dig!!



Rabih tex sjöng ju katastrofalt dåligt igår och han satt säkert! Det blir inte rättvist när folket får hela makten.

2009-10-31 @ 12:10:06
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såååååååå tråkigt att Erika åkte ut:-) Hon ha gjort de så himla bra! förstår att du är stolt över henne:-)Finns andra som borde ha åkt ut!

De possitiva är ju att nu hinner hon ju hem o se din stora fina mage en sista gång, den ha ju som sakt vuxit hur mycket som helst sen hon såg den sist innan hon åkte iväg...

Jag tror att de är detta bebis ha väntat på, sin underbara blivande moster:-)

Erika kommer att gå långt i musiken värld! Oh att hon har en underbar familj som alltid stöttar henne betyder mycket!

Önskar att jag oxå hade en syster att dela allt med......

Nu få vi hålla tummarna att de blir melodifestivalen för henne härnäst!



Kram o lycka till med förlossningen:-)

2009-10-31 @ 12:12:11
Postat av: Amanda

Sjukt vad arg jag var igår/inatt/imorse.

Det är bara småtjejer som ringer och räddar varenda jävla kille.

Erika skulle stå i topp3 med Tove och Erik.

Ut med Reza, Rabih, Eddie, Calle, Mariette (hon är bra, men ingen idol).

Hälsa henne och krama henne 1000 gånger om!

2009-10-31 @ 12:42:54
Postat av: Anonym

ssååååååååååååå syyyyyyyyyyyynnnnnnnnndd! :( :( :( :( :(

2009-10-31 @ 13:12:19
Postat av: Carola

Håller med dig fullt ut Sara! Det gör ont i en att se henne så ledsen och man blir själv så nedstämd..sen var det långtifrån rättvist! Jag tycker hon har gjort det fantastikt bra och detta är bara början på hennes musik karriär!



Kram till dig o magen!! Snart en bebis att mumma=)

2009-10-31 @ 13:35:52
Postat av: elin

håller med! de var inte alls hennes tur att lämna!!

Om man läser aftonbladet idag så var hon framför både mariette, rabih eddie i vem som var bäst igår!

Hon förtjänade att vara kvar längre!

2009-10-31 @ 20:46:19
Postat av: *Johanna

Håller med till fullo! hon Kommer bli riktigt stor, det är absolut inte över här...!

2009-10-31 @ 22:02:47
Postat av: Birra

Håller verkligen med om att fel person åkte ut !

Hade hoppats på en topp 3 placering för Erika !

För så bra är hon :)

Sedan Idol i fjol har hon varit min favorit och kommer att förbli min Idol 4 ever!



Blev verkligen så ledsen när hon åkte ut och det var nog en hel tårar som föll i våran tv soffa :(



Men har ju sett att Erika är en riktig kämpe så jag är övertygad om att hon kommer att få en lysande karriär inom musiken !



Därför hon har allt !

En fantastisk röst som är få förunnat , utstrålningen och utseendet ! Dessutom ödmjuk ,en härlig tjej med hjärtat på "rätta stället"



Hoppas innerligt att herr Christer Björkman har förstått hur bra hon är så vi får

se henne i melodifestivalen 2010 !



Hälsa henne och krama om henne från mig.



Och till dig , lycka till med förlossningen :)



Varma hälsningar från Vasa , Finland !

2009-11-01 @ 00:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback