Det är långt mellan gångerna

Lillan har varit sjuk sedan i torsdags och det är så synd om henne. Förkylning och feber är inte kul och speciellt inte när man är liten. Hon sover, gråter, hostar och snorar om vartannat och ingenting är riktigt bra. Jag hoppas att det ger med sig snart så att hon får vara frisk och glad som hon brukar. Nu ska jag tempa henne och ge henne en alvedonsupp så hon pignar på lite. Mammas älskade lilla trollunge!


....som för övrigt blivit så stor ♥
Den här bilden är från BB och jag blir alldeles nostalgisk när jag tönker tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack så hemskt mycket!

Känns bra det här! Tiden bara flyger fram dessutom!

Men idag är det en tung dag då Sam åkte på magsjuka inatt!

Så fruktansvärt då dom små blir sjuka!

Hoppas Vera kryar på sig snart!

Kramar!

Postat av: emma :)

Hoppas hon blir frisk snart,



pussar till er ♥

2010-04-19 @ 17:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback