Tiden går så fort!

Ja, idag blir vår fina lilla flicka hela 3 månader. Jag kan inte fatta hur otroligt fort tiden går. Det är redan 3 månader sedan vi låg där på BB, så förväntansfulla över vad det var för liten filur som låg i min mage och hade det så mysigt. När hon väl kom ut var hon pecis så underbar som vi hade föreställt oss. Det vackraste i hela världen! Det finns inte ord som kan beskriva hur otroligt lycklig jag är över att ha Jonah och framförallt Vera i mitt liv. Jag känner mig som den lyckligaste i världen!



Vera och världens bästa moster


Min fina lilla tösabit

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Snygga kläder Vera har. Sådana har Ellie med fast i rött. :-P

Hon är ju alldeles för go eran lilla tös, klart att du är lycklig! :-)



Kram kram

2010-02-12 @ 14:11:40
Postat av: Linda

Åh, vilken söt litej tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback