Tjejligan

Jag hade en otroligt trevlig dag igår tillsammans med Karrå och Carro, åsså småtöserna såklart. Tänk att vi fått tre så fina flickor...vi får nog låsa in dem när de blivit lite äldre för killarna kommer att slåss om dem :) Vi intog en god lunch på fiket och sedan kaffe och bakelse hemma hos mig. Det måste vi absolut göra om snart :)

Det var ju BVC besök igår oxå och lillan växer som hon ska. Hela 6525 gram var hon igår, inte undra på att hon fått knubbiga lår ;)



Leah, Ellie och Vera


Ellie och Vera håller handen :)


Sen så viskade Ellie i mitt öra att hon så väldigt gärna önskar sig ett får i doppresent :)
Finns att köpa på
teddykompaniet.se


TJING!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi måste ju tillägga att Ellie och Vera tog varandras händer själva! Det är alltså inte jag eller Sara som fixat och trixat där inte. :-P

Tur hon höll sig vaken på ett kort iaf. :-D



Ha en underbar helg hela familjen!



Vi ska på både 2års och 80års kalas samt invänta kusinen som fortfarand är kvar i Les mage, men åt rätt håll nu som tur är. :-)



Kram kram

2010-02-12 @ 08:19:09
Postat av: Åsa

vad mysigt att ni hittar på något roligt tillsammans! och vilka underbart söta tjejer ni har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback