Vaccination imorgon

Idag har lillan badat på badhuset för första gången och det var mycket populärt. Trodde först att hon kanske skulle protestera på att det var för kallt när det bara var drygt 31 grader i vattnet, men hon tyckte att det var toppen :) Hon älskar verkligen att bada! Mest intresserad var hon nog ändå av alla barn som plaskade omkring i färggranna badringar :)

Imorgon är det onsdag och jag ska ner på BVC och väga/mäta lillan. Dessutom ska hon få sin 3-månadersvaccination som vi ännu inte hunnit med. Först blev hon sjuk och då ville jag inte att hon skulle vaccineras och förra veckan var vi i Lycksele. Men imorgon blir det äntligen av....eller äntligen kanske jag inte ska säga. Visst är det bra att hon ska få sin vaccination men jag gruvar mig lite för att hon ska bli väldigt ledsen :/ Då kommer det att göra ont i mammas hjärta. Sen så håller jag mina tummar och tår för att hon inte behöver få feber.

Nu ska jag krypa i säng tillsammans med min älskade och min underbara lilla flicka som sover sött i vaggen. på fredag blir hon hela 4 månader. Det är inte klokt vad tiden går fort!



Skruttan på BB, så liten rund och god.
Jag blir helt gråtmild när jag tittar tillbaka på förlossningen och minns vilken otrolig upplevelse det var att föda barn. Det går inte att beskriva med ord, man måste uppleva det för att förstå. Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv och det slår allt i denna värld. Jag skulle kunna göra det om och om igen. Det är det mäktigaste jag någonsin varit med om.

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar min underbara lilla dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback