Sköna fredag!

Mamma, pappa och Erika har åkt till Anna & Chrille i Uppsala och jag hade så gärna velat följa med, det hade varit så kul. Lite nya spännande äventyr väntar Erika i Sthlm så jag önskar henne all lycka till! Lillan ligger och sover men så snart hon vaknat ska vi bege oss på affären och handla lite gott. Jag och Jonah ska pyssla på lite med diverse saker här hemma i helgen. Vi har tapetserat om i vardagsrummet så nu ska fönstren i burspråket målas vita och nya vita lister ska upp i hela rummet. Det kommer att bli jättefint och fräscht! :)

Lillan åkte som sagt på ännu en förkylning med hosta och snuva. Det är tredje gången nu sedan hon föddes och jag tycker så synd om henne. Båda jag och Vera sover dåligt på nätterna. Vera för att hon hostar och snorar och jag för att jag blir så orolig för henne :/ Pappa har vi flyttat in i gästrummet de senaste två nätterna så att jag har fått ha Vera hos mig i sängen. Trots denna förkylning gör hon sitt bästa för att vara samma lilla charmtroll som alltid ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lovar att de var jätte goda!! ;) Å älskar man kladdkaka, så kan det vara svårt att stå emot ;p Jag liksom du, älskar kladdkaka! Så pröva den gärna. Jag gjorde den i en liten typ av långpanna. Smeten blir inte så stor. Men man kanske kan dubbla den, så att det blir en stor kladdkaka!? ;)



Hoppas att ni oxå får en underbar helg i helgen och att lilla Vera kryar på sej, så hon slipper dras med mera förkyldning!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback