Minnen för livet!

Nu har jag lagt ut lite bilder från min bal som var helt underbar.  Jag saknar allt så jäkla mycket, skolan, vissa lärare, klasskompisarna, ja ALLT! Skulle nästan vilja spola tillbaka tiden och få vara med om det lite längre. Saknar Emma, Emelie och Karro så att det gör ont. Även om man hörs av ibland så är det ju inte samma sak som att få träffas och skratta hela dagarna, varje dag. Skoltiden är utan tvekan den bästa tiden i mitt liv, hittils. Jag kan inte hitta något negativs med det. Det var bara så himla underbart att varje dag få skratta tills man grät och på kvällarna längta tills man skulle träffas igen. Vi hade så jäkla kul!

ÅH vad jag saknar er alla och alla roliga stunder vi hade tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Okey. Ne jag vet inte vad vi ska göra.. vi kanske kommer & hälsa på nån sväng i slutet av veckan =) Mille är ledig idag så idag blir det Hoting en sväng.. vi ska hämta nå stänkskydd till bilen.
Ja, 917 spänn tyck jag var SKIT bra =) hehe

Postat av: Emma

Ja, vi far också bort på fredag. Vi ska vara där i helgen men fira Valborg här hemma. Vad ska ni göra på valborg? Yes, men vi kanske kommer & hälsa på imorgonkväll eller på torsdag =)

Hon kommer att döpas till My NOVA Tilia. Ja, jag längtar också! =) Känns skönt att det är bestämt nu. Vi körde ut inbjudningskorten igår =)

2007-04-24 @ 14:13:50
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback