Bandeau

181102-9


Eller kanske den här?!

Kommentarer
Postat av: Emma

That's hot! Jag skulle ta den här.. lätt. Fast den andra var inte så dum heller och är kanske mer din stil? Nelly har ju sjuukt snygga bikinis fast dom har inte fått in så många än. Men det brukar komma hur många som helst fram mot våren. Gud vad jag längtar till sommaren.. det sägs ju att den här sommaren ska bli minst lika bra som förra! Hoppas =) Puss!!

Postat av: sara

Re Emma: Ja, visst är den! Jag älskar den där bikinin (klart snyggast) men det va så jäkla lång lev. tid på den. Skulle inte levereras förrens i juni och så länge vet jag inte om jag orkar vänta :P Den andra är oxå rätt ok, den fanns i brun/turkos oxå. Måste nog beställa två.
Har vare inne och kikat på Nelly men nu finns det typ ingenting.

Jag längtar oxå så sjukt mycket till sommaren. Då ska vi mysa med picknick ute i solen. Gus så NOva ska tycka att det är roligt :)

PUSS!

2007-02-07 @ 15:28:38
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback