Krogen

Igår kväll blev det inte riktigt som planerat. Det var ju inte tänkt att vi skulle ut men när vi kom fram till V-mina så blev man minsann lite sugen ändå. Jonah for upp till Peter Larsson där alla hans kompisar var och jag for till Emma Appelqvist. Det var så jäkla kul att träffa alla igen (Emma, Emelie, Karro och Anna-Sara) och få kramas lite :) Jag tycker så mycket om er! Enda gångerna som man träffas är när man går ut. Man har ju ingen ork annars när man jobbar hela veckorna. Men de gången man träffas är guld värda. Gymnasietiden är nog de tre bästa åren i mitt liv. Ja så är det!
Iallafall så gick vi ner på Krogen istället för på hotellet. Mycket billigare inträde där, 50 kronor :) Det va nåt band från V-mina som spelade och ganska så mycket folk. Dock inte så jättekul. Ikväll hoppas jag på att det ska bli väldigt kul på hotellet iallafall för då ska jag skaka rumpa till Drängarna :P hehe! Det kommer dock att bli en dyr kväll för inträdet kostar 160 kr om jag inte minns helt fel. GAAH!

Näe nu ska jag krypa ner i sängen igen och krama min MAN!


Kommentarer
Postat av: Emma

.. Väntar på bloggning från Legitimo =) hihi! Går det bra att jobba? PUSSIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback