Paniken tränger sig långsamt på

En dag som denna får man nästan panik när man måste sitta inne hela dagen. Det är ju hur underbart väder som helst och som det verkar så håller det i sig hela veckan lång. Både passagen och smhi visar att helgen ska bli minst lika solig och fin den oxå. Det hoppas jag verkligen på för på torsdag efter jobbet åker jag och Jonah upp till matsdal. Har lyxat med ledighet fredag och måndag :) Jonah´s ena syster Rebecca kommer hem från Sthlm på torsdag eftermiddag så då ska vi passa på att mysa lite uppe i fjällvärlden. Åka skoter och grilla :) Det blir nog hur bra som helst tror jag. Det är så himla mysigt att åka bort, speciellt upp till fjället åsså på Tjusjön så klart. ME LIKE!

Kommentarer
Postat av: sofi

Hahaa.. ja men jag tycker absolut att det borde vara enklare än vad det är i alla fall. så alla kan ha snygga bloggar :D

Härligt att allt är bra.. Knallar på fint här. jobbar och sliter. sitter och surar lite över att man inte får vara ute i solen istället..

Postat av: Emma

Jag hade beställt två bodysar till Nova. Skor, klänning & tröja till mig =) Klänningen var i storlek S men för liten över brösten.. så jag måste nog ta en M fast då kommer den bli för stor i övrigt. Däremot tror jag att klänningen som det är S på passar bättre när jag slutar amma.. när jag prövade den nu hade väl brösten växt en storlek för jag har inte ammat på några timmar för Nova har sovit =P Vilket dilemma =)

2007-03-20 @ 15:52:49
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback