Utmaning

Jag har blivit utmanad av min kära vän Emma (fattar för övrigt inte hur man länkar till sidan)
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. ) Jag har en syster som är helt otrolig på att sjunga och som har varit med i en mängd olika talangtävlingar. Jag är stolt storasyster.

2. ) Jag har världens skönaste säng som jag längtar hem till varje gång jag sover borta.

3. ) Jag har fått dille på att varje dag anteckna något i min almanacka. Det kan vara det mest meningslösa, men skriva måste jag göra ändå :)

4. ) Jag älskar sommar och sol och att ligga på stranden och pressa är bland det bästa jag vet.

5. ) Jag ar lätt för att gråta. Jag gråter både när jag är lycklig och när jag är ledsen. Jag kan nog gråta när som helst faktiskt. Jag är riktigt blödig.

6. ) Jag ska plugga till sjuksköterska så snart som möjligt och sedan vidare till barnmorska. Väntar bara på att de ska dra igång utbildningen i lycksele.


Jag utmanar bara Erika för jag har ingen annan att utmana.
Jo förresten, jag utmanar alla som läser detta! :) tihi!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jajemän.. två små pojkar med snickarbyxor ;) Näe vi har inget planerat heller. Milles mamma, Peder & lill Emma kanske skulle komma på lördag om dom blev frisk.. annars kanske vi ska gå på fiket allihop? puss o kram!

Postat av: sara

Ja, snickarbyxor ska det va å keps :) riktiga coolingar! :P Å lik mamma så klart :D hehe.. Ja, jag ska höra med JOnah om han har nå planerat annars så vore det ju himla mysigt :) Vi får väl höras någe närmare helgen och så :) Va ha ni gjort idag då? PUSS!

2007-03-15 @ 14:26:39
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: Emma

Hehe =) Ja, hör med han så ska jag höra med Milosovich ;) Idag har vi inte gjort mkt.. sovit ganska mkt för Nova sov inte så bra inatt. Längtar tills slasket är borta & det blir ännu varmare!! Och när solen skiner =) puss

2007-03-15 @ 15:46:34
URL: http://EmmaForpresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback