40-årskalas och bröllop

Det bara regnar och är skitväder hela tiden. Jag hoppas verkligen att det blir lite finare till helgen när man är långledig. Mamma och Erika åker till Bulgarien på onsdag på klassresa så jag, Jonah och pappa åker på tjusjön på onsdag efter jobbet. Det ska bli himla härligt att få vara där i flera dagar och bara ta det lugnt. jag ÄLSKAR att vara där. Så himla härligt nu när båten är sjösatt och allt. Lite finare väder skulle som sagt inte skada :)

I lördas var vi på 40-års kalas i saxnäs där tipsrundad tillslut ledde till bröllop inne i kapellt. Till allas förvåning, ingen visste någonting!  Snacka om överraskning! Kunde inte hålla tårarna när kantorn började spela och brudparet steg in i kyrkan. De var så vackra och såg så himla lyckliga ut :) Sedan skålade vi i champagne och hurrade för brudparet. Kalast var verkligen jätteroligt och maten utomordentligt god. Sång och dans hela natten lång :)

Dock medförde äve detta kalas konsekvenser. Någon satt sönder vår 5000 kronors kamera och då höll jag nog fasen på att börja grina oxå. JÄKLA SKIT måste jag säga. Hela displayen är paj och man ser varken bilder eller det man fotograferar. Vi som åker utomlands till sommaren oxå och håller på att spara pengar för fullt. Sitter och kikar på pricerunner nu och räknar mina pengar. Har jag råd med en ny kamera?!  SUCK!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men då kommer jag förbi nån gång då =)

Åh jobbigt att kameran är sönder =/ Ni har ingen garanti kvar på den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback