Helgen i bilder



  
  

  

  

  

  

 

    

 

 



Bild nr 1: Jag och Jonah på hotellrummet
Bild nr 2: Jonah slänger sig på sägen och jag fotograferar :P
Bild nr 3: Jag innan vi ska ut och käka
Bild nr 4: Jag och Jonah skålar i champagne
Bild nr 5: Jonah på thai-restaurang
Bild nr 6: Min mat, tre små rätter. Supergott!
Bild nr 7& 8: Jag och Jonah påväg till restaurangen
Bild nr 9: Jonah´s mat (wook med fläskfilé, oxfilé och stekt ris)
Bild nr 10: Champagneflaskan + mysiga små ljus


Puss & Hej!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vilken mysig helg ni ser ut att haft :-) Var ni där från fre - sön?

Postat av: Angelica

Inge allvarligt hoppas jag:P Säkert nått förkylningsvirus bara..

2007-10-02 @ 14:28:42
URL: http://gekaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback