Kom heeem!

ÅH vad jag vill att Jonah ska komma hem. Det var så mysigt i helgen när han var hemma och jag blev så glad när han kom in genom dörren i fredags, och sken som en sol gjorde han när han såg mig. Min älskling! Det är vekligen inge roligt att bo hemma ensam, jag vill ju alltid vara med Jonah. Men men, det är bara att gilla läget. Tycker egentligen mest synd om Jonah som sitter i en lägenhet i Lycksele och har absolut ingenting att göra på kvällarna. Ingen dator och bara ettan, tvåan och fyran på tv:n. Han kommer att se sig less på dvd, och vem fasen vill se på film varenda dag, hela kvällarna. Näe, fy fasen! Stackars älskling! Hoppas att veckan går snabbt så att du kommer hem igen. Då ska vi äta gott och mysa som vanligt ;)

Inatt har jag sovit hemma hos mamma och pappa och det var så mysigt så :) hehe.. Det behövde jag. Dessutom så lyxade jag till det med att få sova bredvid mamma. Pappa skickade vi in i vardagsrummet på en madrass :) hehe! Det var mysigt som tusan och jag har sovit som en stock inatt.

Ikväll blir det gympa och sedan prommenad med mamma. Härligt!


Jag har lite bloggtorka för tillfället för jag känner mig inte alls på humör att skriva.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Igår då tänkte jag på dig när jag gick och la mig:P det var så mörkt och ensamt men då kom jag att tänka på att du kanske var i samma situation men det var du ju inte för du hade ju tur och fick sova hos mamma och pappa:)

Postat av: Emma

Yes, det blir perfekt :-) Puss!

2007-10-17 @ 08:22:59
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback