Gårdagens prestation

Damsimmet började igår så jag va iväg och simmade en halvtimma vilket gjorde mycket gott i kropp och själ. Dock var det väldigt mycket folk så man fick  korsa sig fram i bassängen. En halvtimmas simning kanske inte är så mycket men det räcker gott och väl, speciellt när det är så mycket folk som det var igår. Det kändes iallafall väldigt skönt efteråt och i morse vaknade jag som en ny människa, pigg och glad. Huvudvärken som jag plågades av igår är numera borta :)

PUSS & Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså kostar det 250 spänn för ett pass? Eller hur menar du? ;-) Jag tror jag iaf ska börja nästa vecka, skulle vara kul!

Postat av: annakarin

aaamen skojjaru :) det är alltid kul med lite update, och man känner sig lite fräschare på nåt sätt med nya kläder.. Haha, det är för magen och ryggen.. tänkte försöka bli lite fit(tänkte börja när förkylningen gett sig av) för jag hoppas på en resa till london i november :)

2007-09-11 @ 15:42:31
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se
Postat av: annakarin

förresten kul, jag och en kompis hade tänkt att simma i morse, men ooops det glömde vi. kanske får dra ett morgonsim imorgon istället ;)

2007-09-11 @ 15:43:50
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se
Postat av: annakarin

ahhmen visst äre :)
gud vad skönt, jag tycker alltid det brukar vara lite trögt på vintern. vad är det för gympa på tisdagar då? Styrketräning skulle jag också vilja börja med! haha,ja men det känns ju mycket bättre så ;) Och lite gotta måste man ju få unna sig :)

2007-09-11 @ 19:51:32
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se
Postat av: Carro

Visst är det härligt med simmning.. =) Jag tror jag ska börja nästa vecka. Kanske vi ses då?! Kramar Carro

2007-09-13 @ 21:42:40
Postat av: sara

Re Carro: Klart att su ska simma det är ju hur skönt som helst :) Vi kankse ses bland vågorna :P
KRAM!

2007-09-14 @ 05:16:46
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback