Kluven i två delar!

Två av mina favvo program kommer att visas samma tid, samma dag. På tisdagar är det Kyle XY kl 20.00 på kanal 5 och tror du inte på fasen att Idol visas samma tid på fyran. Visst, Idol visas varje dag på fyran kl åtta, men jag menar man kan ju inte missa programmet som är på tisdagar. Men man kan heller inte missa Kyle som är världens bästa serie :) Hur ska jag lösa detta. Ska jag måste se reprisen på Kyle på söndagar eller måste jag helt enkelt missa tisdagarnas avsnitt av Idol. Snacka om att vara kluven i två delar. AAARGH!


Kommentarer
Postat av: Madelenee

man kan INTE missa auditionsen på idol, de går bara inte:) tänk alla som gör bort sig..hihi...Puss!

Postat av: Angelica

Du missade väl inte idol heller?:P

2007-09-04 @ 21:51:28
URL: http://gekaeriksson.blogg.se
Postat av: linnea

Malta var verkligen toppen, det var lite annorlunda mot andra ställen jag varit på eftersom de inte har några riktiga sandstränder utan mest klippor vilket var riktigt häftigt. Ön är ju ganska liten så man hinner se mycket på
kort tid. Näe, det blir nog att börja planera nästa utlandsresa snart, jag är såå sugen! Jag var ju också ute i helgen, tror att jag såg dig nu när jag tänker efter, men bara som snabbast när du svischade förbi på dansgolvet. Allt bra?

2007-09-06 @ 12:38:56
URL: http://linwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback