Mumsig sallad

Igår jobbade älsklingen över och jag hade inte träning förrens kl sju så jag passade på att göra vår jättgoda sallad. Den måste ni bara pröva någon gång, den är hur god som helst. Gjorde rätt så mycket så det räcker tills middag idag oxå + matdosa till Jonah, PERFEKT!

Här kommer iallafall receptet om någon känner sig sugen på att smaka:

1 Grillad kyckling / Kassler
1 Gul & 1 Röd paprika
Sallad
Gurka
Tomater
Röd el. Gul lök
Soltorkade tomater
Syltlök
Hackad peperoni (ni vet dom där starka gröna sakerna)
Rädisor
Pasta (gärna fjärliar, men funkar utmärkt med annat oxå)
+ salladsdressing (italiens, Fransk eller Grekisk)
Vitlöksklyftor
sås, vitlök & Örter (Santa Maria)

Hacka ner grönsakerna, syltlök, soltorkade tomater och grillad kyckling. Koka pasta (mängd beroende på hur mycket man ska göra) och rör ner i salladen. Häll över salladsdressingen och låt dra ett tag så att dressingen blandas ordentligt i salladen. Servera med vitlöksklyftor och god sås.


Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Per och jag har helt olika smak när det gäller film. Säger han att en film är skitbra kan jag lika bra ge fan i att se den:P
Vi gjorde inget speciellt, Per jaga och jag va hemma och donade. Gjorde ni då?

Postat av: sannaminaord

Tack så mycket! :) Jo jag hade tänkt att gå ner 15 kilo till typ :P

2007-09-25 @ 12:03:17
URL: http://gothiqua.blogg.se
Postat av: Emma

Jag vet inte. Vi ska till momma & äta sen så är Nova inte så pigg så det känns som om jag vill va hemma.. sen vet jag inte om jag överhuvudtaget hänger med på era gympapass :P Jag ska börja men jag vet inte när..hihi :)

2007-09-25 @ 14:01:40
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback