Underbara Fredag!

Det fins ingen dag på veckan som är så välkommen som fredagar. Trots att man är trött och kanske less i slutet av veckan så vaknar man iallafall på fredag morgon med ny energi bara för att man vet att det är helg. Det är som att återupplivas på nytt. Undebara Fredag! :)
Ikväll får vi mamma, pappa, Erika och Joppe på middag. Så när jag kommer hem ska jag börja laga lite mat och städa undan lite så att det är fint tills dom kommer.

Kvällens meny

Förrätt:
Avokadoröra med kräftstjärtar på rostad franska.

Huvudrätt: Flygande Jacob + Tacopaj (den som jag bloggade om tidigare, fast utan paprika för Joppe är allergisk) Till det serveras vin, öl eller cider.

Efterrätt: Kaffe och morotskaka med philadelphia + kladdkaka med vaniljaglass


Ha en trevlig kväll allihopa, för det ska jag ha.

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mm, va mycket gott du ska laga!:)

2007-09-14 @ 12:51:29
Postat av: Emma

Åh, inte lite hungrig man blev nu.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback