Usch så sent det blev ikväll....

I vanliga fall så skulle jag sova nu. Lägger mig rätt så tidigt varje kväll för att orka upp och jobba. Kliver man upp kl 5 varje morgon så gäller det att lägga sig i tid. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Jag fastnade här framför datorn och Jonah framför tv:n.
Har länge kämpat med att få min profilbild större men aldrig kommit på hur det är man gör. Ikväll fick jag lite vägledning av en tjej som heter Malin. Tack så mycket för hjälpen! Kolla in hennes blogg här:
http://justmaliin.blogg.se/. Älsklingen hjälpte mig lite oxå, han är för underbar! ;)

Imorgon åker vi på mys till Sundsvall och jag längtar så jag tror jag dör. Det ska bli helt underbart!
Nu väntar sängen och en god natts sömn.

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback