Vegetarianer hit och veganer dit!

Kött är ju det absolut godaste som finns. Det finns ingenting som går att jämföra med en riktigt god älgstek. Jag skule aldrig kunna bli vegetarian, vegan och allt vad det heter. Hela min släkt är i stort sett älgjägare så det finns alltid kött i vår frys och det är jag så otroligt tacksam för. Visst, det finns kött som jag kan ha lite svårt för att äta ibland av någon anledning, dels för att jag kanske inte riktigt vet vad det kommer ifrån osv. Men aldrig att jag skulle vägra att äta kött bara för att det är ett djur. Jag har absolut inget emot dom som väljer att inte äta kött eller sådant som har med djur att göra. Alla lever ju sitt eget liv och alla väljer själva hur dom vill leva det.
Jag äter kött för att jag tycker att det är gott. Det är ingen som har tvingat mig till det och inte heller någon som hindrar mig att äta det. Jag menar, det är ju lagligt att jaga, varför klaga?


Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback