Wild Hogs

Wild hogs är en komedi som verkligen faller mig i smaken. Det handlar om fyra medelålders män som har det lite motigt på flera olika håll i livet och blir inte ritktigt tagen på allvar av sin familj. De har ledsnat på den tråkiga vardagen och kommer på den briljanta idén att återupptäcka de vilda ungdomsåren på en spontan roadtrip genom landet. Med skinnpaltorna på hoppar dom upp på sina bågar och beger sig ut i friheten. På vägen hamnar de i luven med ett "riktigt" motorcykelgäng och jakten är igång. Självklart måste de fyra visa att det är riktiga knuttar och inte några nördar på motorcykel. Detta kan inte bli annat än en galen resa.

Denna film rekomenderar jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad mysigt med Sundsvallsresa :-) Vi planerar också för något liknande så fort Nova blir liiite äldre ;-) Vi skulle ha farit på Boda Borg nån helg framöver? Puss!

Postat av: Angelica

Nja, Per tyckte den va jätterolig men jag tyckte den va sådär:P

2007-09-24 @ 17:15:55
URL: http://gekaeriksson.blogg.se
Postat av: annakarin

tackartackar! :) Den var bara bra, ätit massor med tårta och endå finns det kvar :) Sundsvall låter underbart, Jag och niclas dissar också hotellet, vi åker upp till fjället där vi hade tänkt att rå om varandra :)Kram

2007-09-24 @ 17:54:29
URL: http://annakarindahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback