Kreativ dag

Det var som sagt skönt med sovmorgon i morse och både jag och Jonah vaknade upp pigga och glada :) Jag började städa och Jonah körde och slängde  lite "rat" från förrådet. Han var även ner till mamma och pappa med en stor sopsäck full med kläder som jag renasde ur igår. Erika ska gå igenom den och se om det är något hon vill ha. Sedan går den vidare upp till farmor så att Anna kan gå igenom den när hon kommer hem. SEN går den ner till röda korset. Dessutom fyllde vi en lika stor säck med kläder som ska slängas, kläder som var trasiga osv. Vilken ordning det blev i garderoberna efter det vill jag lova :)

Jag har haft en lite paus i mitt städande nu och var ner till mamma och pappa och drack en kopp kaffe. Jonah stannade där och ska hjälpa pappa med veden, jag åkte hem och ska nu göra ett sista ryck i städandet. Sedan blir det inbakad fläskfilé som mamma och pappa ska bjuda på och blåbärscheesecake i efterrätt :)

Imorgon åker jag till Umeå på lassa en sväng och Jonah åker tillbaka till Lycksele och gör sin sista vecka på skolan :) Det känns inte som att han varit där i ett halvår, tiden har gått snabbt och glad är jag för det.

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej, han dricker inte det.. och helt ärligt är inte jag så förtjust i det heller:P Dricker hellre vitt och det har jag lyckats få i Per ett glas en gång:)

Han ska troligen ta flyget till Umeå på fredagkväll.
Så du har nått fel i vaden? hoppas det ser bra ut på röntgen då. Tur du får lite sällskap iaf:)

Postat av: Sofi H

hah, ja den ska ju synas i inlägget..
men här fåru den; [email protected]

Kan tänka mig det :) Hus är ju inte helt fel direkt.
Kram

2008-04-06 @ 15:07:09
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback