Snöstorm!

Ja, hör och häpna, vi har snöstorm här i Norrland medans träden blommar på vissa ställen söder över. Usch säger jag bara! Jag är verkligen så less på snö nu och vill inget hellre än att våren ska komma, åsså blir det snöstorm. Tack för den!  Det har verkligen vräkt ner nu en hel dag och det kommer väl förmodligen fortsätta ett tag till. Snacka om deprimerande. Jag vill ha vår och sommar nu!

Egentligen var det meningen att jag och syrran skulle åka till Umeå i helgen och spela in några av Erikas låtar hos Mogge, men hon har blivit så himla förkyld. Det får bli vid ett senare till fälla när hon är frisk och kry i halsen igen. Det är väl antagligen jag och pappa som har smittat henne. Jag är så jäkla förkyld och tät i bihålorna. En morgon när jag vaknade så funderade jag över om jag hade förvandlats till man under natten. Min kvinnliga röst var då väck iallafall :P hehe! Men jag tror att den sakta men säkert är påväg tillbaka. Jag hoppas då på det iallfall :) Kunderna som ringer på Mählers måste ju tro att vi anställt någon ny i väckeln! :)

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen göra några sit-ups (hör och häpna) och invänta Barnmorskorna. Jag älskar det programmet. Jag och syrran ska grina ikapp :)

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Ems

Visst blir man lite less på snön? Det känns som om det är januari.

Det är helt okej med mig. Åker till fjällen nästa vecka så det ska bli skönt. Är första gången jag åker sedan 2005!! Var hos föräldrarna och synade brädan igår :-)

Trist att Erika blev sjuk precis när hon skulle spela in skivan. Får hoppas att det går över snart!

Kram

Postat av: Nadja

Tackar tackar:) Nja, jag tycker ju att det har börjat synas lite, men bebisen våran ligger tydligen så långt ner och där syns det absolut ingenting:P Lustigt det där:) Fast nu har jag åtminstone börjat känna lite småknuffar...Inte så tydligt, men om jag ligger ner och tar mig tid till att känna efter så kan man känna lite, jättemysigt:)

2008-04-10 @ 09:48:58
URL: http://nadjaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback