Erika till Riksfinal!

Det är helt otroligt! Av 20 deltagare var Erika en av de 9 som tog sig till den stora riksfinalen i Skövde nu på lördag. 
Lycka eller vad?! Jag är så otroligt stolt över henne!
Hon sjöng låten "My heart will go on" och tyckte själv inte att det gick så jättebra, men efter Lasses kommentar att det var hennes bästa framträdande någonsin, sken hon upp som en sol :) Det finns inte ord som kan beskriva hur bra det var. Hennes röst och scennärvaro är fantastisk!! När hon sedan blev uppropad som en av finalisterna var det nära till tårar. Både för oss och för Erika :)

Ni må tycka att jag skryter, men det är hon fan värd!!

Jag älskar den här bilden, den säger mer än tusen ord.
(Erika kommer förmodligen att hata den,
och även mig för att jag lagt upp den. mohahaha)

You are the best!!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så otroligt duktig hon är! Hoppas verkligen att vi får se henne i Idol! :)

2008-08-28 @ 12:31:44
Postat av: Linn

Du får skryta hur mycket du vill om Erika, hon är ju faktiskt lite av hela Doroteas stolthet just nu :) Och bilden är faktiskt grym!



Hördu, ska vi inte ta och fika loss någon dag? Jag har ju lovat att bjuda :)

Kramar

2008-08-28 @ 17:34:42
Postat av: Kia

Hon är verkligen jätteduktig och självklart ska du skryta om henne!!!! Vi håller tummarna för henne i helgen! Kram

Postat av: Emma

Riktigt snygg bild. Är det klänningen från ASOS? Isåfall satt den ju som ett smäck. :)



Fy tusan, jag ryser när jag tänker på hur jävla bra hon sjunger! Förstår att du är den stoltaste storasystern i hela världen :)



Puss o kraaam!

2008-08-28 @ 23:54:43
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Skryt på Sara! det är hon definitivt värd..



Bilden var förövrigt hur grym som helst!

2008-08-30 @ 15:14:38
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback