20080220

Har inte hunnit uppdatera någon sedan helgen men jag kan garantera er att den var hur bra som helt. Vi hade verkligen jättekul på fredag. Åt god mat, surrade en massa och sjöng singstar. Fy fasen va fint det lät! Det var lätt den roligaste kvällen på väldigt länge. Timmarna bara rann iväg utan att vi hann med och vips så var klockan kvart över 2 :) Lite vinglig och glad ramlade jag i säng och vaknade med en outhärdlig huvudvärk på lördag morgon, men det var det värt :)

Resten av helgen var lika trevlig den. Middag hos mamma och pappa på lördag och på söndag bar det av till Tjusjön i det fina vädret. Grillade korv och myste i solen. UNDERBART!

På lördag morgon bär det av till Sthlm och vidare til Åland på söndag. Erika ska iväg och tävla och jag hoppas, hoppas, hoppas att hon får gå vidare till den stora finalen. Men det är som vanligt otroligt hård konkurens så det enda man kan göra är att hoppas. Håll alla tummar ni har på att hon får bli ordentligt frisk tills på söndag oxå.
Det verkar bli ett hårt startfält för på Viking Lines hemsida står det såhär:

"Högklassiga tävlande. Sista delfinal 24/2 och stor final den 2/3"

"Den sista spännande delfinalen äger rum på Cinderella 24/2 med ett riktigt högklassigt startfält. Sedan blir det en stor och extra festlig final ombord den 2 mars"

Spännande spännande!

Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: stina

håller mina tummar! än fast det vore trevlig om du kom den 1 mars och sällskapade mig bland alla grabbar ;)

Hoppas allt är bra!
Kram

Postat av: stina

Härligt! precis, blir nog trevligare om du kommer. killar i all ära, men lite brud-snack är aldrig fel ;) Olov tyckte jag skulle släpa med mig singstar, så man vet ju aldrig hur det kommer sluta! :P

2008-02-20 @ 19:57:17
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: Linn

Kan inget annat än instämma. En sjukt rolig kväll som till och med var värd en hel arbetsdag med universums värsta huvudvärk på lördagen :)
Puss!

2008-02-20 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback