Armani Code

Jag vill bara tipsa om världens underbaraste parfym, Armani code.
Den doftar så otroligt juvligt.
Eftersom att jag älskar parfymer och dyligt
så vill jag gärna ha en som doftar ganska starkt
och det gör den här. Tycker att det passar
utmärkt på vintern då man gärna vill ha
lite starkare parfymer. På sommaren
väljer jag gärna en som doftar lite fräschare,
en lite mildare med mycke känsla av sommar.



Vilken är din favorit?
Använder du alltid samma eller
varrierar du mellan olika årstider?

Kommentarer
Postat av: stina

hon ska helt klart känna sig nöjd! jag är säker på att hon kommer ta sig till absoluta toppen en vacker dag. hon är ju galet duktig. jobbigt dock att bli sjuk :/ hoppas hon blir frisk snart då. magont är ju det värsta som finns!

i påsk blir det fjället. måste dock hem och jobba tis-ons-tors. men sen åker jag upp igen. så det blir fjället för hela slanten. vi har ju stuga i grundfors som ligger precis vid fatmomakke, så jag ska väl in på galej i klimpfjäll på påskafton. men det ska bli skönt med fjäll-luft och snö och fika ;)
vad gör ni i påsk?

kramar

Postat av: ida

Ja, jag förstår om du vill ha kvar snön lite till då!! (: Vart kommer du ifrån? Kram i

2008-03-19 @ 11:46:12
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: stina

åh, det lät härligt! jag hoppas på massor med sol också. så man får komma hem från fjället och se sådär 'jag har varit ute i påsk'-brun i ansiktet. och sen när påsken väl är över, då kan snön få försvinna för ett halvår. ledighet är skönt. jag fick beslutsångest när jag satt och kollade över utbildningarna jag ska söka. jag vet inte vart jag ska börja riktigt.. så nu ska jag upp och ladda batterierna. big time!

hoppas du får en underbar påsk så hörs vi säkert nått efteråt. om inte annat om en vinkväll ;)

KRAM (du får hälsa Jonah)

2008-03-19 @ 12:20:19
URL: http://sapp.blogg.se
Postat av: ida

Jaha du bor så långt upp! jag bor i Värmland :) hehe. Inte allt för mycke vinter här kanske om man jämnför med er (:

2008-03-19 @ 14:05:40
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: ida

Jodå, det är inga fel på värmland inte.. Riktigt fint på sommaren faktiskt! :)

Ha en trevlig påsk också! (:

2008-03-19 @ 14:55:47
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: Angelica

Glad påsk på dig också vännen! Hoppas ni får en mysig påsk med massa sol:)

Vi MÅSTE träffas snart, så är det bara. Vi borde ta det så snart som möjligt tycker jag.

puss&kram

2008-03-19 @ 20:39:35
URL: http://gekaeriksson.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback