Stockholm

Yes, äntligen Fredag!!!

Imorgon åker vi till Uppsala till Anna, Chrille. Istället för att måste bo på hotell så sover vi där i helgen. Det är helt perfekt! Det blir rätt så dyrt att bo på hotell hela tiden, speciellt med tanke på hur mycket vi har åkt denna månad. Mycket tävlingar har det varit på G, och inte är det över ännu :) Det är mycket roligt och spännande framöver! Jag är så  stolt över min
lillasyster. Det har jag all rätt i världen att vara.
På söndag vankas det alltså final i Schlagerstjärnan 2008 i Sthlm/Sollentuna och det är Erika + 13 andra som blivit uttagna att deltaga i den. Det har varit uttagningar och tävlingar runt om i hela Sverige under feb och Mars månad och Erika är i final. Jag tycker att det är helt fantastiskt :)
Alla 13 får framföra sitt bidrag och sedan sollas 7 st bort på en gång och endast 6 st blir kvar.  Dessa 6 kommer att duellera mot varandra 2 och 2 tills det tillslut bara återstår 3 st som tävlar om en första, andra och tredje plats. Spännande Spännande!

Håll alla tummar ni har för henne!


Puss Å Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback