Tisdag och kallt som fan!

Jag blir deprimerad av detta jäkla väder, det kan inte vara möjligt att det ska vara såhär i mitten på maj. Nej, nu får det banne mig ta och vända. Jag och Jonah som skulle upp till huset och kapa och stapla den sista veden som är kvar. Men det får helt enkelt bli en annan dag då, hoppas på imorgon så att man får bort det innan helgen. Det vore toppen!

Nu är det nog inte länge kvar tills vi får börja fixa och dona i huset. Tony har fått till det mesta i Svanabyn så dom börjar nog att flytta alla möbler snart. Det känns spänannde att det snart är vårt. Måste ta tag i adressändringen oxå så att det är gjort tills vi flyttar. Då slipper man jäklas med det då.  

Nu måste jag hänga upp tvätten som väntar i maskinen. Jonah tittar på "Simpson the movie", jag är inget big fan av det :P



Förresten så närmar det sig med stormsteg nu och det känns sjukt nervöst och STORT!
På söndag gäller det syrran och jag kommer att vara helt galet nervös hela dagen 
(ungefär så galen som jag ser ut på bilden, hehe) och jag ber till Gudarna att de inser hur jäkla bra du är.
Jag vet att du kan fixa det, men hur det än går så är du ändå min stora IDOL!!!!

Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: erika

2008-05-22 @ 09:15:36
Postat av: erika

shit, jag blir så nervös. hahah! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback