Gratisgenaration-Byt poäng mot gratissaker

En jätterolig sida där du enkelt kan samla på dig poäng och byta mot superbra gratis-saker. Inte dåligt va?

Vad sägs om t.ex detta:

Bli medlem på Bertil-Bingo & gör en insättning på minst 100 kr. Då får du direkt 15 poäng & kan byta ut dem mot:

1. 500 kr på MQ (10 p)
2. 500 kr hos Kicks (10 p)
3. Garmin GPS (10 p)
4. Nintendo DS (12 p)
5. Canon IXUS 80IS (14 p)
6. Portabelt playstation (15 p).

Och tjänar du ihop 30 poäng får du en platt-tv på 32".  
Regga er genom mig och kom ihåg att samla 10 poäng för att räknas som värvade.

Kom igen och regga er nu sötnosar och kom ihåg att GRATIS är gott! ;)




( Emma sötnos, jag kopierade lite av din text, eller ganske mycket :P Men det är bara för att du är så bra. Hoppas att det var okey?! ;) )


Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yes det var heeelt okej :) Bra sida det där tycker jag :) Alltid känner man ju en 6-7 släktingar eller nått som man kan tvinga på :P

Postat av: annakarin

tjaa.



hade du en bra helg?



det är så himla tragiskt att jag jämt jobbar när det händer nåt roligt ;S

Jag beklaga mig för nille när han kom hem att jag

ännu inte fått se huset ert haha :)

och att jag missade din goda kladdkaka ;)



pusskram

2008-10-21 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback